Klantenservice

Hoe kunnen wij jou helpen?

Probleem met je fiets of zoek je een handleiding? Alle informatie die je nodig hebt kan je hier vinden. Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan contact op met onze support via onderstaande kanalen.

Veelgestelde vragen top 4

Zie hieronder de meest gestelde vragen

  • Waar vind ik de garantievoorwaarden die voor mijn Cortina-fiets gelden?
    Alle garantievoorwaarden en handleidingen van Cortina zijn te downloaden op deze pagina.
  • Is mijn product altijd op voorraad?
    Jouw bestelling wordt doorgestuurd naar het Cortina-verkooppunt van jouw keuze. Het kan zo zijn dat het product niet op voorraad is, maar dat deze eerst besteld moet worden bij Cortina. De winkel zal contact met je opnemen om jou hierover te informeren.
  • De lak van mijn fiets is beschadigd, kan ik dit bijwerken?

    Voor lichte beschadigingen kun je een lakstift bestellen waarmee je beschadigde plekjes kunt verdoezelen. Voor de fietsmodellen vanaf 2012 zijn in de meeste gevallen lakstiften beschikbaar - geef hiervoor het framenummer van jouw fiets door aan je Cortina-verkooppunt. Heb je een oudere fiets? Dan kijkt de Cortina-winkel welke kleur hier het dichtstbij in de buurt komt. 

    Tip: als je een lakstift gaat gebruiken, test dan eerst op een onopvallend plekje of de kleur daadwerkelijk klopt. De lak van je fiets kan verkleuren onder invloed van de zon, waardoor er toch verschil in kleur kan zitten. 

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden op de Cortina website?
    Wij bieden op de website geen betaalmogelijkheden aan. Je betaalt op het moment van het ophalen van de fiets bij jouw gekozen verkooppunt.

STAAT JOUW VRAAG ER NIET TUSSEN?


TELEFOON

Onze medewerkers helpen je graagSupport:
+31 (0)38 84 58 881
Ma t/m Vr 9:00 - 17:00

Zelf aan de slag?

De meeste handleidingen hebben wij ook online staan, deze zijn op onze website te vinden

Handleidingen bekijken